Followers

woensdag 3 januari 2018

CraftAddiction Mixed Media Challenge - januari 2018


Goedendag allemaal!

Vandaag start onze nieuwe CraftAddiction mixed media challenge - moodboard januari in de speciaal aangemaakte groep CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep https://www.facebook.com/groups/117822418934265/. Kom vooral naar onze nieuwe challenge groep en wordt lid om mee te doen aan onze maandelijkse challenges.


Elke 3e van de maand hebben wij een moodboard voor de challenge die je kan inspireren tot het maken van een mixed media creatie. Wat een moodboard is, lees je op onze Facebook Challenge groep. De januari moodboardchallenge loopt van 3 t/m 31 januari 2018. Laat je dus inspireren door de onderstaande foto en ga aan de hand hiervan fijn aan de slag. Doen jullie nog gezellig mee aan onze challenge? Kom ook eens een kijkje nemen op ons blog wat voor prachtige creaties de andere DT-dames hebben gemaakt ter inspiratie.


 

Dan nu uiteraard over naar mijn mixed media hart. Ik heb mij vooral laten inspireren door de paarse tinten, harten, luchtballon. Als eerste heb ik de styropor hart in de witte gesso gezet en daarna met Crackle Past ingesmeerd. Dit heb ik goed laten drogen. Daarna heb ik allerlei embellishments erop geplakt met de lijmpistool. Zie hieronder de lijst van spulletjes en als je op de link klikt, kom je direct op de juiste plek in de webwinkel terecht.

Op deze embellishments heb ik ook een laag gesso aangebracht. Daarna heb ik verschillende sprays van Lindy's Stamp Gang gebruikt om het hart op kleur te krijgen die past bij het moodboard. Met de Nuvo Mousse heb ik vervolgens highlights aangebract om de embellishments naar voren te halen.


De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:

 

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal