Followers

dinsdag 3 oktober 2017

CraftAddiction Mixed Media Challenge - moodboard oktober


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe maandchallenge bij Craft Addiction Challenge, maar dat is nog niet alles!

Zoals jullie weten, heeft CraftAddiction vanaf begin 2017 een ommezwaai gemaakt naar meer Mixed Media in de webshop. Daarom hebben wij besloten om onze challenge voortaan ook helemaal te richten op mixed media. Wij gaan vanaf deze maand alleen nog maar door op Facebook in de speciaal aangemaakte groep CraftAddiction Mixed Media Challenge Groep https://www.facebook.com/groups/117822418934265/. Kom vooral naar onze nieuwe challenge groep en wordt lid om mee te doen aan onze maandelijkse challenges.


Elke 3e van de maand hebben wij een moodboard voor de challenge die je kan inspireren tot het maken van een mixed media creatie. Wat een moodboard is, lees je op onze Facebook Challenge groep. De oktober moodboardchallenge loopt van dinsdag 3 oktober t/m dinsdag 31 oktober 2017. Laat je dus inspireren door de onderstaande foto en ga aan de hand hiervan fijn aan de slag. Doen jullie nog gezellig mee aan onze challenge? Kom ook eens een kijkje nemen op ons blog wat voor prachtige creaties de andere DT-dames hebben gemaakt ter inspiratie.


Dan nu uiteraard over naar mijn lay-out. Ik heb mij vooral laten inspireren door herfst, vallende bladeren, houttextuur van de bomen en de warme kleuren van de herfst. Het papier is van Maja Design - Denim & Friends. Als eerste heb ik met clear gesso papier in de primer gezet. Daarna heb ik met witte gesso mijn sketch aangegeven. 

Ik heb de houtnerf stencil van Dutch Doobadoo gebruikt en ik heb met de pearl pigment powder en structuurpasta een papje gemaakt en dit met mijn stencil op het papier aangebracht. Vervolgens heb ik met de Viva Decor stempel bladeren en versamark met embossingpoeder de herfstbladeren op het papier aangebracht. Daarna nog wat achtergrondstempels gebruikt voor textuur. Daarna heb ik met sprays van Craft Emotions de achtergrond op kleur gebracht. De volgende sprays heb ik hiervoor gebruikt: Eucalypta, Sepia en Wit.

Het chipboard is van Wycinanka en Dusty Attic. De tekst heb ik met versamark en gouden frantage op kleur gebracht.


Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en ik heb zoveel mogelijk met natuurlijke producten gewerkt, zoals eikeltjes, sisal, besjes, paddestoel en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. De bloemen zijn uit mijn voorraad. Als laatste heb ik zwarte en gouden microbeads gebruikt.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:

 


Deelname aan challenge
Maja Design - Moodboard October

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, al die lagen zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige Mix Media Chantal, ook de kleuren zijn top, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal