Followers

zaterdag 3 juni 2017

Craft Addiction Challenge #06 Flowers


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start onze nieuwe maandchallenge bij Craft Addiction Challenge! Het thema luidt: GEBRUIK MINIMAAL 3 BLOEMEN OP JE CREAIT Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je hebt tot en met 30 juni 10.00 uur de tijd om mee te doen. Kom ook eens een kijkje nemen op ons blog wat voor prachtige creaties de andere DT-dames hebben gemaakt.

Het papier is van Authentique en als eerste heb ik met clear gesso papier in de primer gezet.

Ik heb met de stencil Crackle van TCW hier en daar met structuurpasta "crackle lijntjes" aangebracht en dat droog gemaakt met de heatgun. Daarna heb ik met Versamark, witte embossingpoeder en de stempels van Studio Light de achtergrond nog meer gemaakt.


Met de sprays van Lindy's Stamp Gang heb ik de kleuren gemengd achter mijn sketch. Ik heb de kleuren bruin en geel gebruikt. Het sentiment is van Wycinanka en ik heb het sentiment ""Live Life to the fullest" erop gedaan. Ik heb een sketch gemaakt voor de foto met ook het papier Authentique.


Toen kon natuurlijk het decoreren beginnen en natuurlijk kunnen bloemen niet ontbreken. De bloemen zijn van 49 and Market in combinatie met bloemen van de Action.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:

 

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal