Followers

woensdag 23 maart 2016

Just a card...


Goedemorgen allemaal,

Vandaag ga ik weer even terug naar het huidge jaargetijde en weer volop een lentekaartje dus! Ik heb een nieuwe lieve Dandelion Tilda gebruikt uit de nieuwe serie Spring Fever. Deze serie is nu als pre-order over te bestellen, maar deze zat al in de kit, dus hoe mooi is het om hier al mee aan de slag te gaan.

Het papier is van Pion Design - Easter Greetings en wat is het toch een prachtige lijn die niet alleen als Paaspapier te gebruiken is, maar juist ook voor lentekaarten. Verder heb ik het prachtige raam van Magnolia gebruikt, de boom van Memory box en de klimop van Marianne Design. De fiets is hout van Craft Emotions en de muurstenen van Dutch Doobadoo.

Ik heb Tilda ingekleurd met mijn copic markers en heb de volgende kleuren gebruikt:
Huid: E15,13,11,00,000, R20, 00
Haar: E49, 57, 43, 53, W2
Jurk: B91,52,000
Bloemen: Y23,21,YR30
Gras: YG95,93,91

Verder heb ik prachtige bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts gebruikt. Ik hoop dat ik jullie heb mogen verblijden met deze kaart en wens iedereen nog een fijne woensdag!


5 opmerkingen:

  1. Super schattige kaart! Veel leuke details!Greotjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wauw! Deze is gaaf opgebouwd, zeg! Heel mooi! Echt een plaatje.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal
    Ik kom hier weer even smullen hoor, wat is het weer een prachtige kaart, er is zoveel op te zien, de fiets vind ik er helemaal geweldig bij staan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is truly beautiful. I love all your lovely details. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het weer een BEAUTY!! Chantal!!
    Alles is weer even mooi en leuk aan de kaart!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal