Followers

dinsdag 29 maart 2016

Een bijzonder moment...


Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie ook allemaal een fijn paasweekend gehad? Wij zijn even lekker met zijn 3-en naar ons vakantiehuisje in Winterswijk geweest en hebben heerlijk genoten! Nu weer druk aan het werk, maar moet wel nog inkomen hoor.

Vandaag wil ik jullie weer een Scrap lay-out laten zien die ik gemaakt heb met een foto van mijn dochter toen ze bijna 3 jaar was. Het papier is van Craft & You Vintage Romance.

Verder heb ik gebruik gemaakt van:
Dutch Doobadoo stencil doily
Tim Holtz stencil puntjes
Kaisercraft chipbord vlinders en klokken
Faber Castel Gelatos - Guava
Marianne Design Chipboard - Bijzonder moment
Stampendous shabby gold enamel
Stampendous Mica pearlized fragments
Wondgaas
Bloemen van o.a. wild Orchid Crafts

Hieronder nog even wat close-ups van mijn lay-out!

De achtergrond stempels zijn van: 
Bo Bunny - It is written stamp
Kaisercraft - diamonds
Het is gestempeld met Archival Sepia inkt.


Ik ben nog veel aan het leren hoor qua lay-out, maar ik vind het helemaal fantastisch om te doen! 


6 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    GEWELDIGGGGGG ..... Super mooi lay-out allies zo prachtig zoveel mooie details een streling voor het oog !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal.
    Wat een gave layout. Heel mooie kleuren en bloemen heb je gebruikt. En wat een lieve dochter heb je.
    Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super geweldige mooi layout heb je uit je handen gekregen, Chantal! Werkelijk waanzinnig!

    En wat een droppie, die dochter van jou als driejarige!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve foto Chantal!! En je hebt een prachtige lay-out gemaakt. Echt supermooi!
    Ook dit gaat je weer heel goed af!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wohw,wat ziet dit er geweldig uit!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal