Followers

zaterdag 13 februari 2016

Veel liefs van mij...


Goedemorgen allemaal,

En daar ben ik alweer met een nieuw kaartje en dit keer even helemaal geen cutiestamp of vintageplaatje, maar juist alleen met bloemen gewerkt. De kaart heb ik speciaal gemaakt voor een lieve vriendin die wel even een hart onder de riem gestoken mag krijgen.... Ze heeft hem ontvangen, dus kan ik hem laten zien. Alleen op de label zelf zit een plaatje van bloemen. Ik vond dit ook wel eens een uitdaging om te zien of mij dit zou lukken.... En wat vinden jullie ervan?

Het papier is van Craft & You en het rozenplaatje is van Syta van Gelderen. De vlinders heb ik gestempeld op het designpapier met bruine versafine en vervolgens uitgeknipt. De doily is een snijmal van Cheery Lynn. De overige producten heb ik gebruikt van The Ribbon Girl. Klik op de onderstaande links om direct naar het product te gaan.



Ik wens iedereen nog een fijne zaterdag en tot de volgende keer!


12 opmerkingen:

  1. Wauw, dit is schitterend!!! Die stijl kom ik meer tegen en vind ik ook zo gaaf! Maar ik heb mij er nog niet aan gewaagd :p Jou is het super gelukt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous, love the beautiful design. I am a new follower :)
    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Chantal, En waaromzou jou dat nou niet lukken??? Je maakt altijd van die prachtige creaties. Deze is ook weer heel erg mooi. Wat een prachtige bloementoef. Geweldig. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje! Zo gaaf met al deze prachtige bloemen. Ik vind het ook leuk om af en toe een kaartje zonder stempel of plaatje te maken. Ideaal voor de afwisseling he. Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitternde kaart Chantal.
    Prachtig zo met de bloemen.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw helemaal te gek!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemen toef erg mooie kaart geworden, super.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaart Chantal. Prachtig, zo'n bloementros!!
    Ze zal er vast heel blij mee zijn geweest :-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Chantal ,heel gaaf !!!!
    Daar zal je vriendin heel blij mee zijn

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is gorgeous! Beautiful colors and design!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning card!
    I was so inspired of it, that I had to lift it. Hope it is okey with you. Thank you for great inspiration.

    You can se my card here:
    http://jytteskortoggodt.blogspot.dk/2016/02/fdselsdagskort-til-en-veninde.html

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal