Followers

zondag 15 november 2015

Ribbon Girl Any Image challenge - Anything goes!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start bij The Ribbon Girl Challenge weer een nieuwe Any Image Challenge en het thema is Anything goes! Nou daarmee moeten wij toch mee uit de voeten kunnen? Ik heb eens een theelichtkaart gemaakt, zodat je dit in de koude donkere dagen kunt gebruiken. Kom vooral een kijkje nemen op het blog wat de andere dames hebben gemaakt met dit thema!


Ik heb gebruik gemaakt van het schitterende Maja Design Papier - Enjoying outdoors en daarnaast heb ik onwijs mooie spulletjes gebruikt wat allemaal te koop is bij de The Ribbon Girl. Klik op het product hieronder om direct naar het juiste artikel te gaan.



Het is een Easelkaart die ook gewoon als kaart verstuurd worden.



4 opmerkingen:

  1. Fantastisch mooi Chantal!!!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your candle box book card Chantal - and also the little house further down your blog - enchanting! Mary xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal,
    Ontzettend leuke creatie en een leuk kadootje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat beeldschoon Chantal, de kleuren, ja daar ben ik helemaal gek op.
    Wat heb je dit weer mooi gemaakt, er is zoveel op te zien, echt prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal