Followers

donderdag 25 juni 2015

Lighthouse by Sandra's Scrapshop - bendy fold card


Goedemorgen allemaal!

Het mooie weer is weer in aantocht en dan maak ik graag mijn favoriete thema zee/strand/zomerkaarten. Dit keer wil ik jullie een kaart laten zien die ik speciaal voor Christa Mulder haar verjaardag heb gemaakt. Het is een zgn. Bendy Fold kaart. De tutorial hiervoor heb ik gevonden op Stempeleinmaleins. 

Maar omdat ik de kaart qua afmeting wat klein vond, ben ik de hoogte in gegaan met het schitterende vuurtorenpatroon van Sandra's Scrapshop. Deze vuurtoren kun je echt voor alle doeleinden gebruiken!


Je kunt ook goed de golvende en gebogen onderdelen zien van de bendy fold kaart op de foto hierbov en hieronder.


Ik heb alleen de basis van de vuurtoren gebruikt en de designdelen. Ik heb hem slechts een klein stukje verkleind, maar dat de vuurtoren in verhouding is met Tilda en Edwin.

Het papier is van Maja Design - Life by the sea. Papier wat mij nog steeds niet verveelt. Ze mogen best weer eens nieuwe uitbrengen met zachtere kleurtjes, maar deze blijf ik ook fantastisch vinden.


Ik heb ook weer gebruik gemaakt van meerdere stansmallen, zoals de vlaggenlijn en het anker van de Magnolia doohickey kit volume 1, de randanker met stuurwiel is er één van Marianne Design.


Verder de prachtige embellies van Rayer gebruikt, zoals het stuurwiel, verrekijker en de zeemeeuwen.


Verder kon natuurlijk wondgaas, jutetouw en schelpen niet ontbreken. Het flesje heb ik gevuld met embossingpoeder wat net zand lijkt en deze op het anker geplakt.

Je kunt de kaart dus dicht laten staan, maar je kunt hem ook open vouwen en dan komt ook heel mooi de vuurtoren tot zijn recht en zie je Salute Tilda ook helemaal staan. Je kunt dus alle kanten uit.

Heb je interesse in het patroon van Sandra's Scrapshop - vuurtoren? Klik dan op deze link om direct naar de shop te gaan!

Ik wens iedereen nog een fijne dag!


3 opmerkingen:

  1. Wooow, woooow und nochmals wooow, was für ein phantastisches Werk, bin hin und weg.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er gek van wat is het een prachtige kaart met zoveel details , love it xx Nogmaals bedankt XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer supergaaf gemaakt Chantal!!!
    Leuk ook dat je 2 patronen in 1 hebt gemaakt. Knap!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal