Followers

vrijdag 12 juni 2015

Flowers everywhere!

 

Goedemorgen allemaal!

Het heeft even geduurd, maar hier ben ik weer eens met een "normaal" kaartje. Ik scrolde eens langs mijn blog en het viel mij wel op dat ik opeens veel projecten gemaakt heb. Ik moest bij deze kaart ook best even weer afkicken zeg! Hoe ging een kaart ook al weer hahahahaha.

Deze Golden week Tilda uit de Sakura Collectie vond ik gelijk zo'n schatje! Een heeeeeel groot hebgehalte en kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Ik heb haar natuurlijk weer ingekleurd met mijn copic markers. De kleurnummers zijn:

Huid: E13,11,00,000, R20,00
Haar: E49,47,44,W3
Blauw: B97,95,93,91
Geel: Y19,17,11
Groen: G99,94,YG63,61
Grond: E44,43,42
Achtergrond: B00,000,0000,blender 0

Het designpapier is al een oudje van Maja Design, maar juist dat geel/blauw vond ik zo vrolijk bij dit stempeltje passen. Daarnaast ben ik lekker aan de slag geweest met wat nieuwe stansen uit de Doohickey Kit volume 5 en 3. De hartentag links boven (5), vogelkooi (3), maar ook wat prachtige Noor! Design stansen, zoals de doily rechtsboven en let eens op de border onderaan. De vlinder is een stans van Marianne Design.

Tijdens mijn DT-uitje met de dames van Sandra's Scrapshop hebben wij gezellig de hele dag bloemen gemaakt. Karin is daar zo goed in! Ze heeft ons veel geleerd en de blauwe bloem linksonder en de calla's heb ik dus zelf gemaakt hihihihih #trots!!!

Ik hoop dat ik jullie weer blij gemaakt heb met dit kaartje en wens jullie allemaal vandaag een zonnige, warme dag toe. Lekker genieten allemaal!


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Chantal! De bloemen zijn echt heel erg mooi die je zelf gemaakt heb! goed gelukt hoor.
    fijn weekend,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou,je hebt mij zeker blij gemaakt met het super mooie kaartje !!!!!!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwwwww toppertje Chantal, prachtige kleuren en details heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal