Followers

dinsdag 7 april 2015

A basket full of flowers - get well basket by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een heel ander type kaart van mij laten zien whahahahah. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Ik moet er zelf nog best aan wennen, maar vond het wel heel leuk om eens te doen.


Ik ben wederom aan de slag gegaan met het patroon van Sandra's Scrapshop - Get well basket. Dit keer heb ik er geen Paasmandje van gemaakt, maar een bloemenmand. Heel mooi om te geven aan iemand die je beterschap wenst. Het originele patroon heb ik helemaal in tact gelaten, alleen heb ik hiervan de voorkant uitgesneden en dit op een vierkante kaart geplakt. 

Vervolgens had ik gezien in de Magnolia Doohickey Club Magazine volume 4 hoe Monique Lokhorst een prachtige bloemenkar had gemaakt met zelfgemaakte bloemen. Hierdoor werd ik enorm geïnspireerd en wilde deze techniek ook proberen, maar dan in deze bloemenmand. Ik heb haar step to step tutorial gevolgd en dit was uitmuntend uitgelegd!


Omdat de kaart vrij plat is, kun je hem heel goed per post versturen. De rest van de kaart heb ik eigenlijk heel rustig gehouden, om juist de bloemenmand eruit te laten springen. 

Het designpapier is van een oudere lijn van Maja Design - Minna Vaner en vind ik nog steeds heel mooi papier. Ook de bloemen zijn hiermee uitgestanst. De bladeren zijn uit bazzill cardstock gesneden. 

Ik heb de volgende Magnolia-goodies gebruikt:
Magnolia stempel - Tilda with Fantasy Flower (Lost & Found collectie), tekst is ook van Magnolia
Magnolia doohickeys - Poinsettia, Peonies (blad ervan), Peony Petal flower

Zo zie je maar weer hoe veelzijdig de prachtige patronen van Sandra's Scrapshop zijn en voor vele doeleinden te gebruiken. Mocht je geïnteresseerd zijn in dit patroon? Klik dan op deze link en komt direct bij het juiste product uit.


Ik wens iedereen een fijne dag en tot de volgende kaart!


6 opmerkingen:

  1. Wauw zeg Chantal wat een prachtige kaart is dit super mooi met al die bloemen!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Chantal en een leuk idee zo.
    Ik pik het idee misschien wel een keer van je, patroon van Sandra heb ik al.
    Echt heel gaaf en de kleur,Toppie.....
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful Chantal. Love the flower embellishment and the adorable Tilda.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Chantal! Mooie bloemen!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Chantal! Inderdaad heel wat anders dan dat wij van je gewend zijn maar absoluut wel heel mooi bedacht en gemaakt hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Chantal!

    Wat een gave kaart heb je gemaakt! En hoe superleuk dat je de bloemen die ik had gemaakt voor de DooHickey Club zo mooi hebt toegepast! Een plaatje is het geworden.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal