Followers

zondag 15 februari 2015

XOXO


En daar ben ik al weer met een nieuw kaartje! Dit kaartje heb ik gemaakt voor een leuke en vernieuwende actie die wij verzorgen op de Cutie Kaarten Vitrine Club, namelijk de Verrassingsvlop. Ik heb alle spullen die ik op deze kaart gebruikt heb met uitzondering van het afdrukje opgestuurd naar 2 leden die met zonder dat zij mijn kaarten hebben gezien ook een kaart maken met de zelfde materialen. Ze gebruiken dan ook een stempelafdrukje of een (3d)plaatje. Zo gaaf om te zien dat er dan uiteindelijk drie verschillende kaarten uit komen hahaha en allemaal zo mooi.

Het papier is van Maja Design Vintage autumn en een van mijn favoriete Tilda's gebruikt. Ik werd vroeger zelf pippi langkous genoemd nl. hahahah. Het frame is van Spellbinders, verder bladeren en tags van Magnolia Doohickey. Bloemen zijn o.a. van Wild Orchid Crafts. De vogel en fotoframe heb ik gemaakt van Lichtgewicht klei van Martha Stewart. XOXO is een van de nieuwe stansen van Noor! Design.

Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden en wens jullie allemaal nog een fijne zondag!


4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi kaartje
    En prachtige kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog zo'n beautie! Waar haal je toch al je inspiratie vandaan om zulke prachtige kaarten te maken! Alle klopt altijd, prachtig ingekleurd, zoveel mooie decoraties, ... SUPER!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Chantal wat een mooi kaart, pfffff hier wordt ik wel een heel klein beetje jaloers op, zo gaaf......
    Ik ga gewoon van jou kaart genieten.
    In 1 woord gewoon top.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave kaart.
    en wat een leuk idee de verrassingvlop.
    zo zie je altijd weer dat ieder kaartje uniek is/wordt.

    groetjes Martha en margret

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal