Followers

zondag 14 december 2014

Vintage love....


Goedemorgen allemaal,

Vandaag eens weer geen kerstkaartje... Die zijn allemaal op de bus gedaan en van sommigen al gehoord dat ze hem al binnen hebben! Dus nu tijd voor een vintage kaartje. Mijn schoonouders zijn komende dinsdag nl. 48 jaar getrouwd en vandaag overhandig ik hen deze kaart voor hun jubileum.

Ik moest wel even omschakelen hoor na al het kerst- en wintergeweld in mijn hobbykamer hahahah, maar het begin is er.... Deze vintagefoto heb ik gevonden op Pinterest en deze geprint. Als je goed kijkt, zie je een crackelee effect. Ik heb nl. Ute gebruikt. Deze extra dikke embossingpoeder heb ik 3x aangebracht en 3x verhit met de heatgun. Daarna 3 minuten in de vriezer gelegd. Daarna heb ik het weer rechtgemaakt en dan ontstaan er de "natuurlijke" oude barsten. Het designpapier blijf ik zo mooi vinden... Het is Pion - Alma's Sewing room en kun je dus ook voor dit soort kaarten gebruiken.


Ik heb weer eens een wat oudere Cheery Lynn - hartendoily gebruikt en deze gestanst met Bazzill cardstock. Ook heb ik een Magnolia doohickey lace border gebruikt en de strik is van Tim Holtz. De cameo heb ik volgens mij eens gekregen en ik heb de pin eraf gehaald en die op een berken hart geplakt. De vlinders zijn ook van het Pion designpapier. Verschillende kantjes en parelkant, bloemen van o.a. Wild Orchid Craft maken mijn kaart verder compleet. 

Ik wens iedereen een fijne zondag en tot de volgende kaart!


8 opmerkingen:

  1. Mooie details!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dan bof jij, de mijne zijn allemaal uitverkocht, met het gevolg dat ik zelf bijna geen kaartjes meer heb en nog wel even snel aan de slag kan !
    een mooie, romantische kaart ! proficiat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wat een prachtige vintage kaart.Zoveel moois op te zien.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super romatische vintage kaart !! Ik vind hem erg mooi. ( en je schoonouders ws. ook )
    Ik wens je een hele fijne week.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie vintage kaart!
    Ook een erg schattig plaatje.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwww wat een onwijs mooie vitntage kaart heb je gemaakt met hele mooie details. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal