Followers

zaterdag 29 november 2014

TFM #74 Christmas in non-traditional colours


Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor de nieuwe Kerstchallenge bij Time for Magnolia Challenge - Christmas in non-traditional colours. Ik heb de kleur blauw genomen wat trouwens zowieso mijn favoriete kleur is. Kom vooral gezellig een kijkje nemen op het blog van TFM om te zien wat de andere dames voor schitterende creaties hebben gemaakt en doe mee! Magnolia Rubberstamps is onze sponsor voor deze challenge.


Het papier is van Magnolia wat een wat oudere lijn is. De kaarsen en de kleine stervormige zijn een stans van Noor! Design, de poinsetta's en hulstswirls komen uit Volume 2 Doohickey kit en de sterren bovenop zijn van Tim Holtz. Ook de tekststempel is net als Tilda uit de A Christmas Story collectie van Magnolia.

Ik wens jullie nog een fijne zaterdag en tot de volgende kaart!


3 opmerkingen:

  1. wauwww Chantal
    wat een geweldig mooi kaartje is dit weer

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Chantal!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty card, beautifully done, Have a wonderful weekend Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal