Followers

zondag 19 oktober 2014

Seasons last Bird Song


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag weer een herfstkaartje laten zien. Het is een wat andere kaart dan jullie van mij gewend zijn, maar het was ook weer eens hartstikke leuk om met een sketch te werken. Ik heb Scarecrow Tilda gebruikt en haar ingekleurd met mijn copic markers. De achtergrond heb ik vervolgens met Distress inkt bewerkt. 

Het papier is van Maja Design - Walking in the forest. Verder heb ik de memory box mal van het spinneweb gebruikt en de herten van Noor! Design. De bloemen komen o.a. van Wild Orchid Craft, maar ook van de Xenos en daar komen ook de pompoentjes vandaan. 

Ik wens iedereen nog een fijne zondag! Ik ga gauw terug, want de visite komt zo. Mijn dochter is dinsdag jarig en dat vieren wij vandaag! Al weer 6 jaar... wat gaat de tijd hard.

Tot de volgende kaart!


10 opmerkingen:

  1. Gezellige dag gehad ???
    En alvast gefeliciteerd met jullie dochter.

    Je herfst kaart is een plaatje.
    Komplimenten.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een super kaart en alvast gefeliciteerd.
    Een fijne dag toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke kaart, al is het geen Chantalkaart. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfst kaart.Leuk de spinnen webben. Prachtig ingekleurd.Proficiat met jullie dochter haar verjaardag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi kaartje Chantal
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat schitterend!!! Echt weer helemaal mooi. Ik ben zo dol op die herfstklueren, maar ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen... :( Prachtig al jouw details en die super leuke spinnenwebben! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Chantal, lekker herfstig!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie herfstkaart heb je gemaakt Chantal. Grappig met die leuke details zoals die pompoentjes erbij. Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje en ik hoop dat jullie vandaag een leuke dag hebben gehad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty weer, Chantal!! Prachtig!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er super uit Chantal!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal