Followers

maandag 1 september 2014

DML #86 Use something of wood


Hoi allemaal,

Nou... zo zie je bijna geen Magnoliakaart van mij en nu drie dagen op een rijtje! Vandaag wil ik jullie mijn pendule klok laten zien. Deze klok is van mdf en van het merk Let's get Bizzee. Afgelopen maart bij 't Scraphuis gekocht, maar nu eindelijk dan ook gepimpt. Hij is speciaal voor mijn dochter Josefine gemaakt, omdat zij helemaal gek is op klokken en klokkijken. Daarom is het thema ook echt helemaal op z'n Josefines hihihi. De klok staat ondertussen op haar slaapkamer en wordt supergoed gebruikt.


Ook heb ik gelijk deze klok als DT-creatie gemaakt voor Dutch Magnolia Lovers. Vandaag start hier na een zomerstop weer een nieuwe challenge: Gebruik iets van hout! Nou het hout is dus de klok zelf in dit geval. Kom vooral een kijkje nemen op ons blog wat de andere DT-dames voor schitterende creaties hebben gemaakt met dit thema en doe vooral ook gezellig mee.


Tilda met een hamburger vond Josefine zo leuk, want dat deed haar denken aan barbequen en dat vind ze zoooo leuk! Ze eet dan altijd graag een hamburgertje. En dan zie je andere Tilda om het hoekje kijken of haar vriendinnetje er is.


Hierboven zie je de gehele klok. Het papier dat ik voor de klok gebruikt heb, is van Maja Coffee in the Arbour. Wat een mooie kleurtjes zijn dat toch! Bovenin heb ik een doohickey van Magnolia gebruikt en wat bloemen. Verder hier en daar een vlindertje. Het bankje onderin is van Marianne Design.


Tsja en dan Tilda met een ijsje. Dat is Josefine op en top. Ze is gek op Helly Kitty ijsjes die ook roze zijn, dus ja... dit ijsje moest ook roze hihihi. De boom is van Memory Box en de hekjes van Magnolia.

Deelname challenges

Ik hoop dat jullie mijn klok mooi vinden en dat jullie gezellig meedoen aan de DML-challenge! Een fijne maandag gewenst!


10 opmerkingen:

  1. Tis allemaal zo lieflijk echt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige klok heb je gemaakt voor jullie dochter !!
    Super gaaf ....
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww Chantal wat een super gave creatie

    Lieve groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat lekker Chantal! Wat een geweldig mooie creatie heb je weer gemaakt! Echt super!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww wat mooi Ik heb bijna een emmertje nodig.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi taffereetlje Chantal! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je klok is super mooi,ik denk dat Josefine hier dolblij mee is.

    Prachtig gekleurd.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf is je pendule!
    Ik heb 'em een tijdje terug gemaakt voor in mijn hobbykamer.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal