Followers

vrijdag 13 juni 2014

Happy birthday


Goedemorgen allemaal!

Vrijdag de 13e..... Zijn jullie bijgelovig? Ik niet echt hoor, ik hoop maar dat het voor het Nederlands Elftal ook geluk i.p.v. ongeluk mag brengen vandaag hahahaha. Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zie die ik speciaal voor Sandra van der Veer heb gemaakt. Zij is vandaag jarig en ze heeft als het goed is het kaartje ontvangen. 

Ik heb er een rechthoekige kaart van gemaakt en het papier is van de nieuwste lijn van Magnolia. Verder heb ik Sweet Tilda with Ballon ingekleurd met mijn copic markers.  Ik moest ook gewoon mijn nieuwe malletjes van Noor! Design gebruiken hihihi en die komen dus veelvuldig terug op mijn kaart. Daarnaast de prachtige doohickey van Magnolia - heartlabel.

De varens heb ik van Martha Stewart klei gemaakt en bloemen, kant maken de kaart weer compleet! Hieronder nog wat close-ups:




Ik wens iedereen een fijne vrijdag en hopelijk vanavond een schitterend resultaat met het voetbal! Veel plezier!


11 opmerkingen:

  1. Hi Chantal,
    your card is fabulous
    love all details
    and superb colouring
    have a lovely weekend
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is weer een mooitje !!!!!

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan er eigenlijk niets anders van maken.... Deze is ook weer helemaal prachtig en een beauty om naar te kijken!! Zucht... ik kijk nog even wat langer...

    liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW prachtig kaartje met prachtige kleuren.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tis weer een bjoetie Chantal!! Kijk mijn ogen weer uit. Die varenbladen zijn gaaf hè!
    Veel voetbalkijkplezier.
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een plaatje Chantal. Geweldig mooi. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker een beauty ,hij staat hier op de kast te pronken ,ik vind m waanzinnig !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so sweet! I love the pretty new papers, nicely done, You've made some lovely creations while I've been away, nice work
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een topkaart is dit, ik kan daar echt gewoon jaloers naar zitten kijken zo mooi als jij ze maakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal