Followers

zaterdag 21 december 2013

TFM Challenge #41 Anything goes


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie toch nog even een kerstkaart laten zien... Is het niet voor een nazending voor dit jaar, dan zeker alvast voor volgend jaar hihihi. Vandaag is nl. onze laatste Time for Magnolia Challenge van 2013 gestart en dat is Alles Mag! Kom vooral een kijkje nemen op ons blog wat de andere dames van Team Tilda voor prachtige creaties hebben gemaakt!


Ik heb Edwin gemaskerd achter het raam van Magnolia dat komt uit een oudere collectie van Magnolia. Het papier is van de nieuwste collectie Magnolia - Winter Wonderland. Verder heb ik gebruik gemaakt van sterren, bloemen en een Noor mal. De dennentakken is een doohickey van Magnolia.

Mijn berichtje is helaas een beetje kort, maar dat komt door drukte op privéterrein, maar ik denk dat velen dit wel herkennen zo vlak voor de kerst. Ik kan jullie in ieder geval vertellen dat ik binnenkort heeeeeeeeeeeeel goed nieuws kan vertellen. Maar wat dit is, komt zeker nog later aan de orde. 

Ik wens iedereen nog een fijne zaterdag en fijn weekend. 


16 opmerkingen:

  1. wat een geweldig leuk kaartje zeg, heel erg mooi gemaakt
    groetjes en alvast fijne dagen

    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een mooie creatie
    wat leuk dat verbandgaas om het raam, lijkt net echte sneeuw. heel erg mooi gedaan

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een mooie creatie
    wat leuk dat verbandgaas om het raam, lijkt net echte sneeuw. heel erg mooi gedaan

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Chantal, mooie warme kleuren!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a gorgeous card, Chantal! So clever to mask this image with the window frame - I think I'll have to "borrow" that idea! Have a lovely Christmas. Hugs, Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute! I love little Edwin poking out the window, just lovely. Wishing you and your family a very Happy Christmas and New Year
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart is dat weer, Chantal.
    Heel mooi aangekleed en extra winters met dat laagje sneeuw erop.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een keigaaf kaartje weer meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een leuke combinatie van de stempels super mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een onwijs gave kaart is dit weer. IK heb hetzelfde afdrukje gekleurd maar had nog geen idee hoe ik die kan verwerken op een kaart. Nu dus wel. Helemaal leuk! Fijne feestdagen alvast gewenst.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Traumhaft schöne, rustikale Winterkarte ! Suuuper !
    Hugs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is fabulous Chantal. I love the image behind the window and the embellishments and design are stunning.
    If I don't see you in blogland again this week, have a wonderful Christmas.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig tafereeltje Chantal. Heel mooi.
    Fijne feestdagen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar Chantal, druk druk druk is het hier ook. Je kaart is weer supermooi met een heel hoog wauwfactor!! Fijne Kerstdagen!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A gorgeous christmas card Chantal!
    Wish you a wonderful Christmas time and a Happy New Year!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal