Followers

maandag 11 november 2013

DML #68 Lights! Make it cosy in the warm dark days...


Hoi allemaal,

Hebben jullie gisteren al mijn Edwin-kaart gezien in de vintagelook? Kom anders straks ook nog eens naar dat kaartje kijken! Maar vandaag laat ik weer een kerstkaartje zien, want er start een nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers! De challenge luidt: Lichtjes, lampjes: maak het gezellig in de donkere dagen! Het is een mondvol, maar eigenlijk ook weer leuk omdat de challenge daarom zo leuk te interpreteren valt. Doen jullie gezellig mee? Kom vooral een kijkje nemen naar wat de andere dames voor mooie voorbeelden hebben gemaakt!

Ik kreeg gelijk het idee om de schitterende nieuwe stempel van Magnolia te gebruiken uit de Winter Wonderland collectie 2013 - Peaceful Tilda. Ik heb haar een gewaagde groene jurk gegeven i.p.v. een witte jurk die je vaak ziet. 




Gebruikte materialen:
Stempel: Peaceful Tilda - Winter Wonderland collectie 2013
Papier: A Christmas Story 2012
Dies: Nestabilitie - Flourish oval, go Kreate mal, Magnolia doohickey sprietjes
Diversen: lint, kant, rozenkant, bloemen Wild Orchid Craft, Magnolia en Kort and Godt, bedel kandelaar, embellie van een engel, besjes, veren en houten sterretjes.

Ik heb mijn afdrukje ingekleurd met mijn copic markers en de volgende kleurnummers gebruikt:
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E49,57,43,53,50
Groen: G29, 28, 24, 20
Geel: Y21, 11, 000
Mandje: E43,42,41
Kaars: YR24,21,20, E81,40


Deelname challenges:

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en kijk uit naar jullie reacties! 


25 opmerkingen:

  1. Wat een schatje heb je gemaakt meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig Chantal, zoveel moois weer te bewonderen.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! wat een prachtige kaart Chantal.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!!! Leuke challenge bij DML.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a stunning card!!! I love you used only green colours! Fantastic!
    Hugs
    Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje Chantal, leuke stempel

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is echt weer een pracht kaart geworden.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart!!!!Het water loopt me uit de mond!!!!!echt schitterend.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Breathtaking!!!!!!Superb coloring and such gorgeous details on this stunning work of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zeker gewaagt maar wel mooi, prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zeker gewaagt maar wel mooi, prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart voor onze nieuwe challenge bij DML !! Ik vind de combinatie van wit met groen geweldig mooi. En zo mooi gekleurd .... EEN PLAATJE !! xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superkaartje Chantal, erg mooi zo in het groen. Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een prachtige kaart Chantal. Supermooi en gezellig. Leuke opdracht ook.
    Mooi hoor, je nieuwe profielfoto.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwww wat een pracht kaart
    met een hoop mooie details

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Chantal!! Ik vind dit echt een plaatje!!! Kerstkaart aan Karin: Check! ;p

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje weer Chantal, ook de vorige vind ik ontzettend leuk.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je toch schitterend ingekleurd Chantal!!! Echt genieten. Je hele kaart is trouwens schitterend!! Kijk mijn ogen uit net als je Edwin kaart.......WAUW!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwwwww een toppertje Chantal en wat een mooie details laat je ons weer zien. Wat een mooie kleur groen heb je gebruikt. Tot vanavond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er prima uit Chantal.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig Chantal. Ook in 't groen is Peaceful Tilda heel mooi! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Tilda's Town deze week!
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zooooooooo supermooi Chantal. Ik heb er verder geen woorden voor :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Drop Dead Gorgeous card!!! :) Love all the details and your beautiful image.Thanks for joining us at Tilda's Town. Hugs Babi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Toppertje Chantal wat een pachtige kaart en je kleur is supersssssss!!!!! zo mooi. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal