Followers

woensdag 20 juni 2012

Copic Marker Europe viert feest!! En een kerstkaartje.


happy_birthday

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie het heugelijke nieuws vertellen dat Copic Marker Europe jarig is vandaag!!! Ze bestaan vandaag één jaar! En ze vieren dit met heel veel mooie cadeaus! Ze hebben o.a. twee digistempels die speciaal voor deze gelegenheid ontworpen zijn voor hun blog ontworpen zijn door Sylvia Zet (Weestamp) en Krista Smith (Saturated Canary). Maar daarnaast hebben ze nog veel meer leuks, want iedereen die volger is bij Copic Marker Europe deelt mee in de prijzen, dus ga gauw een kijkje nemen op hun blog! Je kunt o.a. deze twee gratis digi's aanvragen. Op het CME blog lees je hoe je eraan kunt komen.


  De voorwaarden op het CME blog:
je bent volger
als je de digi's aanvraagt op het CME blog,
verplicht je je om met minimaal een van de twee een kaart te maken, 
waarvan je na plaatsing de URL in Mr. Linky invult.
  De meest bijzondere bijdrage wordt uitgekozen en wint een complete set van de 12 nieuwe Sketch markers. Gesponsord door Diny Sprakel



Dan wil ik jullie ook graag nog een kaartje van mij laten zien die ik gemaakt heb. Ik heb mij laten inspireren door de Memory Box - glazen bol. Die heb ik op de printer opgeblazen naar een groter formaat en daarmee een malletje dus gemaakt. Ik wilde een echten sneeuwbol maken van een kaart, maar dan had deze doorzichtig moeten worden en dat wilde niet helemaal... Daarom heb ik een schudbolkaart gemaakt, terwijl de schudbol dus ook gelijk de kaart is. Ik heb het stempeltje van Mo Digital Pencil Shop gebruikt en ik vond haar zoooooo mooi! En ze heeft zelf ook nog eens een schudbol in haar handen. In plaats van sneeuw, heb ik rode frutsels als schudmateriaal gebruikt, maar wel met Gesso sneeuw gemaakt langs de kanten en vervolgens nepsneeuw erover heen geplakt.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
Papertake Weekly Challenge - Bingo (punches-glitter-blooms)
Stampavie and more - something with wings

Gebruikte materialen:
Papier: Kaisercraft, Bazzill cardstock
Stempel: Mo's digital Pencil shop
Dies/punches: Magnolia leaves, Memory box hulst
Embellies: belletjes, gesso, lint, Bloemen/rozen Wild Orchid Craft, nepsneeuw, schudmateriaal, mica
Inkt: distress inkt walnut stain, copic markers


Ik wens jullie allemaal nog een fijne zonnige dag! Ik zal dit weekend zeker weer met wat kaarten komen, die ik dan mag plaatsen, dus ik hoop jullie dan graag weer te zien!


25 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje Chantal, mooie details, erg leuk verzonnen!
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch...wat een juweeltje!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Chantal! Zoveel mooie details, een pareltje om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Chantal. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    Wat heb je dat supergaaf verzonnen!! Heel erg mooi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww Chantal
    wat een schitterend kaartje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww wat een prachtig kaartje, ben der helemaal verliefd op. Helemaal waar ik van hou, even een vraagje als je z n digitale stempel uitprint bij je eigen, wat voor printer inkt moet ik dan gebruiken.
    Bij mij gaat het altijd vlekken door de terpetine. Groetjes van Ghea van gheasknutselkaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en superleuke stempel lief is ze.
    leuk een schudkaart van gemaakt ook mooie kleurencombi.
    grpetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,

    heel mooi gemaakt! Prachtige kleuren heb je ook gebruikt!

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tsjonge,tsjonge, wat een pracht exemplaar weer. Echt geweldig.Ik vind het een super leuk idee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een pareltje van een kaart: super-, super-, supermooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een prachtkaart Chantal.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal, hij is werkelijk schitterend mooi gemaakt,leuk met het schudmateriaal erin. En wat een hele mooie digi. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superkaart weer hoor chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowwww Chantal,wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohh Chantal, wat een schitterend kerstkaartje!!! Wat een lieve digi is dat!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is absolutely gorgeous Chantal! Such wonderful coloring. Thank you for joining our Bingo challenge at PTW :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Chantal, mooie kleuren heb je hiervoor gebruikt en het model JAMMIE!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ONwijs mooooooooooooooi wow echt super
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. pfff zit ik n heel verhaal hier te typen krijg ik n foutmelding met t opslaan...
    ik zei dus dat t ff n gepuzzel was maar uiteindelijk is t n bjoetie van n kaart geworden meis. En in t echie vind ik m nog mooier.
    Ben al nieuwschierig naar je volgende creatie
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Chantal,
    wil je ff op mijn blog kijken, ik heb je een award gegeven.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. SUPER Chantal.
    Tis een plaatje. Geweldige details ook

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW Chantal , wat een prachtige en originele kerstkaart heb je gemaakt !! Fijn weekend !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Woow, what a gorgeous creation, lovely image and great coloring :-)
    Thanx for sharing at Stampavie and More.
    Hugs from Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal