Followers

vrijdag 9 maart 2012

Love bugs in a balloon


Dag lieve allemaal,

Allereerst dank jullie wel voor jullie overweldigende warme en lieve reacties op mijn nieuwe lay-out van mijn blog. Ik ben er ook heel er blij mee!

Vandaag wil ik jullie een kaartje showen die al even af was, maar nog geen tijd gehad om deze te posten op mijn blog. Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeldkaart voor de nieuwe Adorable Wee Stamps Club waarbij wij deze maand een kleurwedstrijd hebben van roze/bruin en er moet uiteraard een Wee Stamp op je kaart zitten. Omdat de maand nu gestart is, kan ik hem ook aan jullie laten zien.

Ik heb het papier van Basic Grey, Bittersweet gebruikt, hartenstans van Tim Holtz, deze met crackle paint bewerkt en daarna de stempel van Tim Holtz muzieknoten erop gestempeld. Verder heb ik de hartenswirl stans, de vlinder en de borderpons van Magnolia gebruikt en natuurlijk weer lint met strik en veel bloemetjes.

Deelname challenges:
Stamps & Fun = Creativity - one bow
Charisma Cardz Challenge - Ribbons

De kaart is bedoeld voor mijn broer en schoonzus die deze maand 7 jaar getrouwd zijn. Ik denk dat deze wel in hun straatje past hi hi.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot snel weer!

24 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit zeg! Met prachtige details!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik had 'm al op clubs gezien en het is weer een beauty hoor!
    gr Pouwla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Chantal, daar zullen ze vast blij mee zijn. Blijft een mooie kleurencombinatie rose en bruin!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart, Chantal.
    Daar zullen je broer en schoonzus vast blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is too darn cute for words! Adore the cute little love bugs, which you colored and showcased magnificently. Your attention to detail is astounding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje Chantal
    super lief die stempel

    Fijn weekend
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een bjoetie meid, echt heel mooi gemaakt en gave details, je blijft er naar kijken ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een kaart Chantal en die stempel is ook zo lief het is weer een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is altijd een plezier om je blog te bezoeken Chantal, ook dit is weer zo'n mooi kaartje ! Liefs, xoxo, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal wat een ontzettend mooie kaart!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhh zeg, wat een bjoetie weer!! Ik vind dat papier ook zo mooi, heb het ook maar ben er wel zuinig op.... ik kan het nergens meer begaan...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Chantal! Mooie kleuren ook.
    Lieve groeten Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwwwww Chantal, wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt en je kleuren zijn wel zooooooo mooi en passend. Super Super.!!!!! Je broer en zijn vrouw zullen de kaart zeker wel mooi vinden. Een heel fijn weekend en lieve groetjesssssss Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje! Mooie kleurtjes, daar zijn ze vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Chantal!

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi Chantal! En wat een super leuk papiertje zie ik daar:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje zeg. Ja dat papier blijft schitterend.

    Fijn weekend.

    Groetjes Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuke kaart met een hele mooie kleurencombi. Dank je voor het meedoen aan onze challenge stamps&fun=CREATIVITY.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Romantische kaart is dit geworden! Superleuk hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje: super ingekleurd en subliem afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful bow! Thank you for joining us at Charisma for this weeks ribbon challenge! :) Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superb work on the colors and details. And the bow gave a cute accent on this card. :)

    health club advertising

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal