Followers

maandag 22 augustus 2011

Time is ticking... Happy Birthday!


Hoi allemaal,

Ohh, vandaag mijn eerste werkdag gehad en wat viel dit tegen zeg zo na drie weken vrij! Ik had daardoor extra zin om vanavond een kaartje te maken. Deze kaart wordt voor mijn vader die volgende week jarig is. Ik wilde juist dit keer het echt helemaal mannelijk maken en dus zonder de welbekende bloemetjes en ik kan je zeggen: dat vind ik best moeilijk! Ik kon wel heerlijk aan de slag met de nieuwe spulletjes die ik op de KGK-beurs in Den Bosch heb gekocht.

Met deze kaart wil ik meedoen aan drie challenges:
1. A spoon full of sugar - challenge 162 Happy Birthday
2. Dutch Magnolia Lovers - challenge 13 Bingo (mijn 2e inzending i.v.m. verlenging en dit keer heb ik gekozen voor bruin - stans - parels)
3. Magnolia Mania - challenge 21 Halve parels

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock, Bo Bunny paperpad, Tim Holtz clock & stars, Magnolia stempel Edwin wants a hug & tekststempel Happy Birthday, knoopjes, bedeltje, label, juteband, touw, distress inkt vintage photo, parelbrads goud, copic markers en mijn gebruikte nummers zijn:
Huid: E01,00,000, 93
Haar: E57,55,53
Kleding: E09,08,07, E27,25,23,21
Schoenen: E79,77,57

Tot de volgende keer weer allemaal en iedereen nog bedankt voor de lieve reacties op mijn Sarah Kay kaart!

Veel liefs, Chantal

19 opmerkingen:

  1. Een échte mannenkaart, wat is ie leuk zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een stoere mannenkaart echt super!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal , wat een ontzettend gave mannen-kaart !! En wat is Edwin super ingekleurd met de Copics. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik leef helemaal met je mee, hier was het ook weer de eerste dag.... Je hebt een schitterende kaart gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowww wat een gave kaart een echte stoere mannenkaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oef, dat doet altijd zeer hé om weer aan de slag te gaan na de vakantie! De kaart is in ieder geval wel erg mooi geworden, lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een echte mannenkaart, heel mooi!!!
    Het is ook niet mijn sterkste kant die mannnenkaarten maken haha.

    Liefs Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw Chantal, wat een bjoetie van een kaart. En ja joh...hier viel het gisteren toch ook wel een beetje tegen met die eerste dag na de vakantie. Echt weer effe inkomen hoor.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeele mooie kaart. Prachtige kleuren!!! Ik ben nu aan mijn eerste werkdag toe en inderdaad dat valt, voor mij na 4 weken, tegen.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachig manne kaartje!
    ik vind het zelf ook altijd best lastig om er 1 te maken.. maar deze is zeker geslaagd!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Chantal,

    Ja dat valt tegen he maar je bent zo weer in je ritme hoor.
    Je kaart is super lekker stoer voor een man.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kaartje Chantal
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super kaartje hoor, heel gaaf, tja vakantie vliegt altijd zo voorbij en dan weer aan het werkritme wennen pff weet hoe je je voelt ;) groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal,erg he om weer in je ritme te komen ha ha,..maar je kaart is weer superrrr!!!!!

    Gr Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pff, dat zal zeker weer wennen zijn na 3 weken vakantie! Ik vind je kaartje lekker stoer en mannelijk, heel mooi,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maak je mooie dingen zeg!
    dit kaartje is ook super.
    Ik kwam via via op je blog en ben meteen volger geworden. Natuurlijk doe ik ook mee met je candy! op mijn blog (www.jaimyskaartjes.blogspot.com) geef ik ook een verjaardagscandy weg misschien vind je het ook leuk om mee te doen.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk Chantal, jij hebt de clock van Tim Holtz. Mooi gemaakt hoor en voor de kerstdagen vind ik deze helemaal geweldig. Een leuk geheel. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Chantal,
    Prachtige kaart weer en die klok vind ik ook geweldig.Ik zou hem ook willen kopen. Hij is toch van Tim Holtz en de een zegt hij kan niet door de double Do en op sommige sites staat: Kan door alle gangbare stansmachines.Dus waag ik het maar niet want hij is best prijzig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card.Lovely design. I want to try to design like this for the Plastic card, if you don't mind. I appreciate this.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal